POD ČRTO: 48. TEDEN SLOVENSKE DRAME


Po tednu dni od zadnjega dogodka, je čas, da potegnem črto pod 48-tim Tednom slovenske drame. Slabih 14 dni smo si ljubitelji gledališča in predvsem slovenske dramatike lahko ogledali 15 predstav v tekmovalnem, spremljevalnem, mednarodnem in dodatnem programu, dve predstavi pa sta žal zaradi bolezni odpadli. Bera je bila sicer velika, kvaliteta predstav pa niti ne. Žal je zaradi bolezni odpadla uprizoritev Strniševih »Ljudožercev« v izvedbi mariborske Drame, glede katere so bila pričakovanja velika. Tako na koncu niti ni bilo velike izbire, kar se tiče najboljše predstave na festivalu. Razočarala je predvsem predstava »Človek, ki je gledal svet« Slovenskega mladinskega gledališča. Zaznamovala jo je nuigrana igra, nizanje nekih dogodkov, ki po dveh urah gledalcu niso dali popolnoma nič in so dvorano zapuščali bolj ali manj zdolgočaseni, razočarani, zaspani, utrujeni. Nekateri so odšli celo predčasno. Mednarodni program je tudi letos poskrbel za nekaj presenečenj, pa tudi razočaranj. Sploh ruska izvedba Flisarjeve drame Nora Nora je bila pravi polom. Je pa bil program pester, raznolik, tudi dodatni dogodki pa so poskrbeli za razgibanost samega festivala.


Teden slovenske drame se je tudi letos zaključil s podelitvijo nagrad. Nagrado za mladega dramatika je žirija podelila Maši Pelko za delo „Kraljevi otroci“. Tako Šeligova nagrada za najboljšo tekmovalno predstavo po izboru žirije kot nagrada občinstva pa sta tokrat delno ostali doma, saj je slavil avtorski projekt Stenica v režiji Jerneja Lorencija in koprodukciji kranjskega Prešernovega gledališča in Mestnega gledališča Ptuj. Najpomembnejšo, Grumovo nagrado za najboljše novo slovensko dramsko besedilo, pa je prejel Vinko Möderndorfer za dramo „Romeo in Julija sta bila begunca“.


Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Znanstveni kabaret 2020 (SNG Drama Ljubljana, Mestno gledališče ljubljansko, Cankarjev dom, sezona 2019/20)

Ivan Cankar: HLAPCI (SNG Drama Ljubljana, sezona 2017/18)